Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

Αποκτήνωση)! «Έκανα ευθανασία στο σκυλί μου γιατί ήταν ψυχοπαθές»



―'Εκανα ευθανασία στον υγιή σκύλο μου επειδή ήταν ψυχοπαθής όπως και εγώ, ανακοινώνει η Νεκταρία Μπαρμπαγιάννη και ισχυριζόμενη πως θα είναι «πάντα στην καρδιά» της φωτογραφίζεται με γάτα, επειδή είναι φιλόζωη.
Όταν είδε ότι δεν τη συμπονούμε για το πένθος μα δίχως μεταμέλεια έσβησε τη φωτογραφία του Ρίκι και κατέβασε (ή έκανε για λίγους) την επίμαχη δήλωση. Χωρίς μεταμέλεια όμως όπως φαίνεται από τις επόμενες αναρτήσεις.

Αυτό δεν τιμωρείται;  Ποιος κτηνίατρος το διέπραξε; Και πώς προστατεύονται τα ζώα από τέτοιες ενέργειες και από την όποια διάγνωση θα ισχυριστεί αύριο ο δολοφόνος γιατρός;
________ Υπάρχουν φιλοζωικές, υπάρχουν άλλοι που θα πρόσφεραν αγάπη στο Ρίκι. Το ζώο που δε μας κάνει, αν δεν έχουμε τα μυαλά να βρούμε τα αίτια της συμπεριφοράς του, δεν το πετάμε στα σκουπίδια, δεν το σκοτώνουμε, δεν το εγκαταλείπουμε. Γι αυτό είμαστε όλη του η ζωή κι όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό δε θα έπρεπε να έχει ζώα στην προστασία του.





Προσθέτω
Δυστυχώς το περιστατικό είναι αληθινό κι όχι προσπάθεια εντυπωσιασμού ή 'πλάκας'. Της έχουν κάνει μήνυση (διώκεται αυτεπάγκελτα).



Read more: http://daphnechronopoulou.blogspot.com/2017/09/blog-post.html#ixzz4sj4i8yC3



6 σχόλια:

  1. Το περιστατικό είναι αληθινό κι επειδή για κάποιο λόγο βλέπω (πάλι μετά από χρόνια) επισκεψιμότητα για το θέμα σκέφτηκα να ενημερώσω ενδιαφερόμενους ότι η ιστορία δεν έκλεισε.
    Ίσα -ίσα η δολοφόνος έχει μαζέψει σχόλια και αναρτήσεις και ως σήμερα (2019) ταλαιπωρεί με οχλήσεις τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για να μηνυθούμε όσοι κοινοποιήσαμε (όσα η ίδια έλεγε παίζοντας το θύμα μάλιστα επειδή τάχα το σκυλί τη δάγκωσε).
    Για όσους απλώς κοινοποιούμε όσα είπε δεν τίθεται θέμα ποινής βεβαίως.
    Κάποιοι που της έγραψαν απειλές πιθανόν να έχουν προβληματάκια.

    Ωστόσο το έγκλημα έγινε. Η γυναίκα αυτή έχει σκοτώσει μάλιστα κι άλλο σκυλί της.
    Μόνο οι φιλοζωικές μπορούν να βγάλουν άκρη. Εμείς ως bloggers απλώς δημοσιοποιούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυρια Δάφνη Χρονοπουλου. ..Τα ναρκωτικά που κάνετε τα γνωρίζει ο κόσμος? Και ειδικά η αστυνομία? Διότι εγώ έκανα έρευνα για σας και έμαθα. ...Επίσης ενημερώνω ότι δεν έχει υπάρξει καμιά ευθανασία και το ζώο ήταν αδέσποτο που τάιζα κ ζει στην παραλία αρτεμιδας. .Προφανως σας ήρθε η μήνυση που σας έκανα και έχετε φοβηθεί. .εν καιρώ θα βγει η όλη αλήθεια. .....Σας έχω όλους στη διάθεσή της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επίσης στην κύρια Αντιγόνη κορωνιδου η οποία έστειλε αστυνομία σπίτι μου έχω κάνει μήνυση για απείλες εξυβρυση και στοιχεία μου στο Internet ...Επίσης εσείς που κοινοποιητε στοιχεία εις βάρος μου. .Η μόνη απόδειξη που έχετε είναι απλά μια ανάρτηση. .Ενώ για σας υπάρχουν στοιχεία για ουσίες πραγμα το οποίο γνωρίζει όλη Η Μύκονος. ..Έχω σώσει κ βοήθησει πολλά ζώα και ανθρώπους κ το γνωρίζουν όλοι αγαπητη μου. ..Για τις ουσιες που κανετε εσείς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κυρια Δάφνη Χρονοπουλου μπορείτε να ερθετε στην Αθήνα στο σπίτι σας στην λεωφόρο Αλεξάνδρας και να κανονίσουμε να έρθετε να υιοθετήσετε το εν λόγω σκυλάκι. ....Εκτός αν το φοβάστε. ..Αφού είστε τόσο φιλοζωή. ..αλήθεια πόσα ζωάκια έχετε σώσει κατά την διάρκεια της ζωής σας. .πέρα από το να κουτσομπολευετε στο blog σας? ?Επίσης έχει ενημερωθεί η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος γι τα σχόλια που συνεχιζετέ εις βάρος μου στο Google. ..κ θα καταχωρηθούν επίσης στο μέλλον. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλήθεια κυρια Δάφνη Χρονοπουλου να υποθέσω ότι η φίλη σας που είναι δικηγόρος. ..Δεν γνωρίζει γι την χρήση ουσιών που γίνεται μέσα στο σπίτι σας. ..Να σας ενημερώσει λοιπόν ότι όσο συνεχίζετε σχόλια εις βάρος μου θα καταγραφονται. .Για την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. .Επίσης η δήθεν επισκέψημοτητα στο blog σας γίνεται από δικά μου άτομα που ερευνούν την σκοπιμότητα σας. ..Επίσης έχω τα στοιχεία του ατόμου που μιλάει για δεύτερη θανατωση ζώου. . (Το οποίο έχει δοθεί σε οικογένεια. .Στα βόρεια προάστια κ εννοείται. ..Θα ενημερώσει για την υιοθεσία )..Καλό θα ήταν να σταματήσει η συγκοφαντεια σας εις βάρος μου κ να κοιτάξετε να σώσετε τα ζώα που πεθαίνουν αβοηθητα στους δρόμους. ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δε μου λετε κυρία Μπαρμπαγιαννη, από που κι ως που έχετε την απαίτηση να σας παρει κάποιος στα σοβαρά από τη στιγμή που αποκαλείτε καριολα μια γυναίκα χωρίς να τη γνωρίζετε και κάνετε πλατες σε κακοποιητες? Από τη στιγμή που στηριζετε ανθρώπους που κακοποιούν οι ίδιοι, άνετα θα μπορουσατε να το κάνετε κι εσείς είτε σε άνθρωπο είτε σε ζώο. Προσεχετε τι λέτε λοιπόν, γιατί η κακόβουλη κουτσομπολα είστε εσείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή