Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τρίτη 26 Απριλίου 2016

(Έτσι... για την ιστορία)! Σκληρή η απάντηση της Μ. Διακολιού στην Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ ΑΜΑ

ΤΕΤΆΡΤΗ, 2 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2015

Χαρακτηρίζει τους συντάκτες του κειμένου  «ΝεοΜνημονιακούς κουκουλοφόρους»!!!

Προβαίνω στην ανακοίνωση αυτή, εδώ στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, διότι είμαι δημοτική σύμβουλος, δεν ανήκω εδώ και χρόνια σε κανένα κόμμα από δική μου επιλογή, έχω εκλεγεί από το Μαρουσιώτικο λαό και μόνο εκείνον εκπροσωπώ και ουδέποτε ως δημοτική σύμβουλος εκπροσώπησα κανέναν άλλον. 
Γι αυτό, το Σώμα του Δημοτικού Συμβουλίου είναι το μόνο στο οποίο αναφέρομαι, αφού νομιμοποιούμαι και λογοδοτώ πολιτικά αποκλειστικά και μόνο στους Μαρουσιώτες.
Προ ημερών, εξεδόθη ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία ο ΣΥΡΙΖΑ αίρει την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου (συν. 1)
Η ανακοίνωση αυτή είναι ανώνυμη, οι συντάκτες της κρύβονται πίσω από την υπογραφή «Γραφείο Τύπου» και μάλιστα αναφέρονται αόριστα στον «ΣΥΡΙΖΑ», προκειμένου να δώσουν την εντύπωση πίσω από τη γενικολογία, ότι μπορεί και να εκπροσωπούν ακόμη και το «Γραφείο Τύπου» της  Κουμουνδούρου και ότι είναι κάτι σημαντικότερο από το «Γραφείο Τύπου» του ΣΥΡΙΖΑ Αμαρουσίου.
Με την ασφάλεια που τους δίνει η «κουκούλα της ανωνυμίας» τουςμε υβρίζουν & με συκοφαντούν ακολουθώντας τη γνωστή πρακτική των χαφιέδων και των ρουφιάνων. 
Χειρότερα ακόμα, ζηλεύουν τη δόξα του Γκαίμπελς και του εγχώριου χουντικού Γ. Γεωργαλά, υιοθετώντας τακτικές μαύρης προπαγάνδας καθυβρίζοντας και σπιλώνοντας υπολήψεις ατεκμηρίωτα και κυρίως με εις γνώση τους και με πρόθεση αλλοιωμένα στοιχεία, καταλήγοντας σε αισχρά ψεύδη εις βάρος μου.
Συγκεκριμένα:
Στις 22-11-2015, κάποιοι ανώνυμοι εργολάβοι της συκοφαντίας, καλυπτόμενοι πίσω από το βαρύγδουπο τίτλο «Γραφείο Τύπου», έβαλαν τη λάσπη στον ανεμιστήρα σε μία προσπάθεια να σπιλώσουν τόσο το ήθος μου, όσο και τη στάση ζωής μου. 
Μεταξύ των άλλων, οι ανώνυμοι και δειλοί λιβελογράφοι,επικαλούνται τον δήθεν πολιτικό διορισμό μου «σε ομάδα εργασίας του Υπουργείου Υγείας λίγες μέρες αφότου την ηγεσία του Υπουργείου την είχε αναλάβει ο Μάκης Βορίδης»
Με αυτή τη ψευδή επίκληση, αποσκοπούσαν στο να δημιουργήσουν την εντύπωση  ότι είναι αληθείς οι κατηγορίες τους εις βάρος μου για καιροσκοπισμό και θεσιθηρία & μάλιστα χωρίς όρια και δημοκρατικά ανακλαστικά, τη στιγμή που συνδέουν την ένταξή μου σε ομάδα εργασίας του ΕΟΠΥΥ με τον ακροδεξιό Μάκη Βορίδη.
Μάλιστα.
Αυτοί οι οποίοι παρακαλούν σήμερα τη ΝΔ να συνταχτεί μαζί τους σε μία σειρά ακραίων αντιλαϊκών μέτρων, κατηγορούν εμένα, που συντάχτηκα με τον ευρύ χώρο του ΣΥΡΙΖΑ και τη δημοτική παράταξη στη βάση της αντιμνημονιακής κατεύθυνσης και αγώνα.
Επί της ουσίας, ποια είναι η αλήθεια; 
Για να μην διατηρηθεί η παραμικρή αμφιβολία η οποία σπεκουλάρεται ή θα μπορούσε να σπεκουλαριστεί από άλλους, αντιπάλους και άσπονδους φίλους,  αμφιβόλου πολιτικού ήθους, απαντώ δίχως να είμαι υποχρεωμένη απέναντι στους ανώνυμους κουκουλοφόρους:
Λόγω της επαγγελματικής μου ιδιότητας συνεργαζόμουν και συνεργάζομαι και ελπίζω να συνεχίσω να συνεργάζομαι αν μου το επιτρέψουν οι ίδιοι ανώνυμοι «ΝεοΜνημονιακοί κουκουλοφόροι», στον ΕΟΠΥΥ ήδη από την έναρξη της λειτουργίας του (συν.2). 
Επιπλέον, ενημερώνω, πως η παρουσία μου στη συγκεκριμένη επιτροπή είχε υλικό κόστος και όχι όφελος γιατί ήταν άμισθη και συμμετείχα σε αυτήν από διάθεση προσφοράς και μόνο (συν.3).
Αυτά για το τυπικό. Γιατί η μεγαλύτερη γκάφα των ανώνυμων συντακτών, είναι ότι… έρχονται δεύτεροι & καταϊδρωμένοι! 
Γιατί  απέσυραν την εμπιστοσύνη τους από το πρόσωπό μου πριν λίγες μέρες, ενώ είναι γνωστό στην κοινωνία του Αμαρουσίου και φυσικά στους ίδιους, ότι εγώ με τον πιο εμφατικό τρόπο απέσυρα την εμπιστοσύνη μου προς το κόμμα τους εδώ και μήνες, όταν ο κυβερνητικός ΣΥΡΙΖΑ απέδειξε με τις πολιτικές του επιλογές ότι σταμάτησε να πρεσβεύει τις «αρχές και τις αξίες της Αριστεράς εν γένει» που σήμερα υποκριτικά οι ανώνυμοι συντάκτες της ανακοίνωσης επικαλούνται.
Από πού λοιπόν αποσύρουν την εμπιστοσύνη τους;
Σήμερα, οι ανώνυμοι συντάκτες του χυδαίου αυτού κειμένου, αυτοί που δεν είχαν την τόλμη και το ηθικό ανάστημα να υπογράψουν επωνύμως τα ψεύδη, τις ύβρεις και τις ανυπόστατες κατηγορίες τους, έχουν το θράσος στη χώρα του Αριστοφάνη  να ονομάζουν τη σάτιρα χυδαιότητα & προφανώς σε ένα παραλήρημα μικρομεγαλισμού - συμπεριφέρονται σαν να εκπροσωπούν ακόμη και τον ίδιο τον Πρωθυπουργό της Χώρας!
Εξ όλων αυτών δικαιούμαι να θέσω, με τη σειρά μου μερικά ερωτήματα:
Πού στηρίζουν την αστική τους ύπαρξη οι ανώνυμοι συντάκτες; 
Αυτοί δηλαδή δεν βγάζουν δουλεύοντας το ψωμί τους;
Συνάδει η πρακτική της λασπολογίας και η συγκεκριμένη επίθεση εναντίον μου με το ήθος, το ύφος  και την πρακτική της Αριστεράς;
Αλήθεια πιστεύουν πως με τέτοιες ανοησίες θα μπορέσουν να με κάνουν να σιωπήσω, να μην ασκώ κριτική σε αυτούς που βυθίζουν την πατρίδα μας και το λαό μας ακόμα πιο βαθιά στο τέλμα της καταρράκωσης και της απελπισίας; 
Επιπλέον και κυρίως, αυτοί οι συντάκτες  χωρίς όνομα, είναι προφανέστατα εκτός τόπου και χρόνου, αφού σε μία εποχή που ο κόσμος μαστίζεται από ανεργία, από ανασφάλεια για το μέλλον του και το μέλλον των παιδιών του, από μειώσεις μισθών και συντάξεων, από τον ΕΝΦΙΑ και γενικά την υπέρμετρη φορολογία, από τα λουκέτα στα καταστήματα, από την εκμηδένιση της αξίας της περιουσίας που με κόπους μιας ζωής έφτιαξε για να εξασφαλίσει την οικογένειά του, αυτοί ασχολούνται… με τις αναρτήσεις μου στο facebook!!!
Να τους θυμίσω, λοιπόν, την πάγια πολιτική τους θέση, αφού δείχνουν ότι «την ξέχασαν», ότι η αυτονομία της αυτοδιοίκησης είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη και κανένα κόμμα δεν έχει θεσμικό δικαίωμα να παρεμβαίνει στις δημοτικές παρατάξεις και ότι την εμπιστοσύνη στους δημοτικούς συμβούλους την δίνουν οι δημότες και όχι τα κόμματα.
Απευθύνομαι σ’ αυτούς τους δημότες, λοιπόν, με αυτή την αφορμή, και ανανεώνω την υπόσχεσή μου σε εκείνους ότι θα τιμήσω την εμπιστοσύνη που εκείνοι και μόνο μου έδωσαν και από τη θέση που μου επεφύλαξε η δική τους ψήφος, θα τους υπηρετώ με μαχητικότητα, εντιμότητα και αφοσίωση.
Κι ένα τελευταίο:
Διαβεβαιώνω όλους αυτούς τους κυρίους και τις κυρίες ανώνυμους λασπολόγους, πως θα συνεχίσω με το ίδιο πάθος, ένταση και συνέπεια, με μοναδική δέσμευση τα όρια της συνείδησής μου να αντιπαλεύω τις πολιτικές των νεομερκελιστών.
Οπότε…

Ας μη χαλούν άσκοπα και αναποτελεσματικά τη χολή τους.  

http://paratiritirio-amarousiou.blogspot.gr/2015/12/blog-post_77.html#more

http://paremvasiedsna.blogspot.gr/2016/04/blog-post_79.html#more

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου