Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Δεν απέχουμε,δεν κάνουμε πλάκα, θυμόμαστε και ψηφίζουμε ...



Υμνώ τη δημοκρατία, τους  εντιμότατους, ικανότατους, οξυδερκείς ,πνευματώδεις ―βάλτε και σεις ότι θέλετε―πολιτικούς μας!!! 
Ναι, έχω εμπιστοσύνη στους Έλληνες πολιτικούς για ένα και μόνο λόγο!Τα πάντα όλα κάνουν για μένα, για σας, για τον ένα, μεγάλο, κυρίαρχο λαό. 
Εγώ είμαι  ο λαός, ο κυρίαρχος, ο μέγας!Εγώ ο εντολοδόχος, που όλα γίνονται για μένα και στο όνομα μου, εγώ που περπατώ και τρέμει ο ντουνιάς γιατί έχω δίκιο, εγώ ο ένας ο μεγάλος (μαλάκας), εμπιστεύομαι τη δεξιά―που συγκρίνει έργα και ημέρες 40 φεύγα χρόνων με το επτάμηνο της Αριστεράς του Αλέξη. 


Εμπιστεύομαι την Αριστερά του Αλέξη γιατί ψήφισε μνημόνιο και την βγήκε από δεξιά της Φώφης.
Εμπιστεύομαι τη Φώφη γιατί νοικοκύρεψε το σπίτι του πασοκ και ξανάφερε στο προσκήνιο το Λαλιώτη να την βοηθήσει στο ξεσκόνισμα και στα οικονομικά.
Εμπιστεύομαι το Λαλιώτη γιατί είναι αποτελεσματικός, δεν αφήνει ίχνη και είναι και οικονόμος.
Εμπιστεύομαι και τον Κουτσούμπα γιατί μια σταθερότητα την έχει, λίγο μπερδεύτηκε βγαίνουμε δεν βγαίνουμε από την Ευρώπη και το ευρώ αλλά― δύσκολοι καιροί για επανάσταση―κρατάει πισινή γιατί ποτέ δεν ξέρεις! Κι αν σου κάτσει!
Εμπιστεύομαι το Λαφαζάνη, ακόμα δεν ξέρω γιατί αλλά κάποιο σοβαρό λόγο θα βρω.Είναι φρέσκος αρχηγός, αλλά παλιά καραβάνα,λίγο κολλημένος , λίγο... λίγο..
Ξέχασα το Σταύρο, ντροπή, αυτόν τον εμπιστεύομαι γιατί είναι δουλευταράς, πάλεψε, μόχθησε, πάτησε, χωρίς σπρώξιμο παρακαλώ, μόνος του τα έκανε όλα και αυτά που λέτε για το σύστημα είναι υπερβολές, τον φάγατε τον άνθρωπο! Όχι πείτε μου τι ζητάει, μια ευκαιρία στον κυβερνητικό παράδεισο   να πάει.
Για τον Άδωνη δεν θα πω κουβέντα, χαμένη θα πάει...
Ξεχνάω κανέναν, όχι μη μου πείτε το Λεβέντη...αν βάλουμε και Λεβέντη στη βουλή δεν θα έχουμε χιούμορ, μ@λακί@ επικίνδυνη έως εγκληματική θα έχουμε!
Ξέχασα τον Καμμένο και δεν θέλω να υπάρξουν παράπονα. Αυτός είναι το δεξί χέρι του Αριστερού Αλέξη, οπότε τον εμπιστεύομαι διπλά. 

Για όλα αυτά έχω σοβαρούς λόγους που πρέπει να σας τους επικοινωνήσω, για να τους εμπιστεύεστε και εσείς!(Γι' αυτό ζουν και αναπνέουν άλλωστε οι πολιτικοί μας, για μια επιστοσύνη,και  μια αναγνώριση ΜΟΝΟ,όλα τα υπόλοιπα προκύπτουν, να πουν όχι..μια μιζούλα από εδώ,μια εξυπηρετησούλα από κει, μεγαλώνει η λίστα της αχώνευτης λαγκατντ που δεν είναι και δική της....πσσσ μέχρι και λίστες κλέβουν)! 
Ο σοβαρότατος λόγος θα έλεγα, είναι η ψυχική μου ηρεμία!! Διότι όπως και νάχει, τους νιώθω πίσω μου, να αγωνίζονται για το δίκιο του εργάτη―το δικό μου δηλαδή― μέσα από τις βιλάρες τους(όχι με την Κυπριακή έννοια)τρώγοντας ψαράκι, τα βοοειδή τα άφησαν για μας ως φτηνιάρικα,
δοκιμάζοντας αφρώδη οίνο ενισχύοντας παράλληλα την οικονομία μας, μια και εμείς οι άχρηστοι, αχρείαστοι,άφρονες, δεν εκτιμάμε το καλό προϊόν. 
Αγωνίζονται να βγει το σπίτι μου στο σφυρί,για την πατρίδα ρε γαμώτο,τοδικό τους είναι ακριβό και μες την άγρια κρίση δεν πουλάνε...έ όχι δεν πουλάνε. Νομοθετούν για την απόλυση μου,με ξαναβάζουν να πληρώσω κάτι ψιλά σε φόρους και καλά να πάθω, αν είχα ένα ελληνοκάτι κολέγιο ή σχολή δεν θα πλήρωνα. 
Δεύτερος εξ ίσου σημαντικός λόγος, είναι η δια βίου εκπαίδευση σε αρχές και αξίες, που οι ίδιοι έχουν και διατυμπανίζουν πως πρέπει να έχω και εγώ. Σηκώνουν αυστηρά το δάχτυλο-το μεσαίο ξέρετε-αλλά το κάνουν βρε παιδί μου με ύφος...που αποπνέει εγκυρότητα, εντιμότητα και απαιτούν από μένα να ΜΑΘΩ!! 
Έτσι λοιπόν, παίρνω καθημερινά και άνευ αμοιβής μαθήματα ήθους, αντικειμενικότητας, κοινωνικής ευαισθησίας, δημοκρατίας, δικαιοσύνης και φυσικά χρήσης δαχτύλου!(Μεσαίου, μην τα ξαναλέμε). 
Μαθαίνω να ξεχωρίζω τις τάξεις, ποιος είμαι εγώ, ποιοι είναι αυτοί!(Βαθυστόχαστες αναζητήσεις, αλλά ανάλογες των... διδασκάλων ε;) Ναι-ναι μόλις κατάλαβα γιατί δεν μπορώ εγώ ο κυρίαρχος λαός, να έχω την τύχη των Βαρδιτσιώτη, Παπανδρέου, Μητσοτάκη, Καραμανλή και ότι κυκλοφορεί στην πιάτσα!Δεν είμαι από σόι και μάλιστα μπλε! Δεν είμαι από τζάκι 
Είμαι όμως κυμπάρης και γαλαντόμος βρε,  πληρώνω έχω δεν έχω, είμαι εκπαιδευμένος από την άλλη εξουσία, την τέταρτη, που κάνει το άσπρο μαύρο, έχω μνήμη χρυσόψαρου, ο καλύτερος πελάτης με λίγα λόγια!!! 
Τι λέγαμε; Δημοκρατία; Πολιτικοί και πολιτικός λόγος;Ήθος.. Που ; εδώ στην Ελλάδα; Άντε καλέ.... κόβεται το σεξ; 


http://www.logiakaiskepseis.blogspot.gr/2015/09/blog-post_13.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου