Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Εκδορέας: Είμαι πολύ μεγάλος ποιητής! Φτου μου και πάλι φτου μου...μη βασκαθώ!

Από κάτω ...  ''Σκηνή από την προσεχή αποθθθέωση του Εκδορέα"!


(Άπαιχτος είμαι, σου λέω)!!!!!


Στο ποίημά μου "Ξεβράκωτοι καιροί" - δημιουργική παράφραση από το έργο άλλου "διαταραγμένου" ανυπότακτου - έλαχε παράδοξη... ανταπόκριση! Κάποιοι και κάποιες από την ΠΑΣΚΕ -ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΔΣΝΑ αναγνώρισαν τις αφεντομουτσουνάρες τους στις...  κατηγορίες φραγκόκοτων του ποιήματος! Λάθος τους, μεγάλο λάθος τους και ξανά μεγάλο λάθος τους!!! Το ποίημα γράφτηκε μετά την αφήγηση φίλου, που είχε πάει ως...  ¨"ΑΝΤ΄ΑΥΤΟΥ" ... σε εκδήλωση μεγαλύτερου και αμαρτωλότερου - ναι, ναι υπάρχει - Οργανισμού και,  φυσικά, απέδιδε τα εκεί  - κι όχι τα εδώ - δρώμενα! Αλλά... όποιος έχει μύγα - (και τί μύγα, τόοοοοοση με το συμπάθιο) - μυγιάζζζζεται! 

Αλλά τί να καταλάβουν φορείς μιας βλαχομπαρόκ ακοινώνητης κουλτούρας;
Το γαρ πολύ του έρωτος (από... την πάλε ποτέ δανεική εξουσία) γεννά παραφροσύνη.
Παρεμπιπτόντως, ήταν δυνατόν να τους  παρομοιάσω - εγώ   - με φραγκόκοτες; Ποτέ των ποτών!!! Οι φραγκόκοτες έχουν ωραία χρώματα... Ας ξεπεζέψουν από την καλαμάρα τους!
Πάντως, τους ευχαριστώ ολοψύχως γιατί με τις τσιρίδες τους απέδειξαν...  ότι...  η ποίησή μου είναι μεγάλη, στέκεται, δηλαδή, πάνω και έξω από χρόνους και τόπους ...


Τους ευχαριστώ!

Ξεκινώντας και πάλι, σας θέλουμε συνοδοιπόρους σε αυτήν την προσπάθεια, σας ευχαριστούμε γιατί το πράξατε αυτό μέχρι σήμερα, και σας προσκαλούμε να προσπαθήσουμε όλοι μαζί κάτι που, αν και απλό, φαντάζει πολύ δύσκολο: στην τόσο δύσκολη περίσταση που βιώνουμε όλοι, να κρατήσουμε το κεφάλι όρθιο και το μυαλό μας καθαρό να ξεχωρίζει πίσω από τα φαινόμενα και να αποφεύγει τις εύκολες λύσεις.

Εκδορεύς
... υπόχρεος και ταπεινότατος!... τους αφιερώνω με πονοψυχιά το τραγουδάκι: Η προσευχή της (μιξο) παρθένου




 

http://kinisi-esdkna.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου