Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

!♫! Τι έχεις, γιε μου, και βογγάς;;; !♪!




(Ο Σταύρος και η Λίτσα, μόλις έχει τελειώσει το δελτίο των 8 στο Mega, χαϊδεύονται στον καναπέ, ενώ η ερωτική επιθυμία είναι έντονη και ασυγκράτητη.)

ΛΙΤΣΑ- Έλα μωρό μου, νιώθω μια διαρροή καταθέσεων!

ΣΤΑΥΡΟΣ-Θα στις διαφυλάξω εγώ, κούκλα μου!
Λ-Τι θα κάνεις γι’ αυτό; 



Σ-Θα σου εξασφαλίσω τη ρευστότητα!

Λ-Μπορείς; Δεν έχουμε έλλειμμα;

Σ-Τι έλλειμμα, κορίτσι μου; Άμα σε βάλω κάτω να σε μεταρρυθμίσω, θα δεις πρωτογενές πλεόνασμα...
που θα σου βγάλω!

Λ-Ναι, ναι, ναι! Το θέλω πολύ! «Ποτάμι» ψηφίζω, μάτια μου, Ποτάμι!
(Ο Σταύρος αρχίζει να εφαρμόζει σιγά-σιγά το κυβερνητικό του έργο...)

Σ-Άνοιξε σιγά-σιγά τα κλειστά σου επαγγέλματα να ‘ρθει η ανάπτυξη…

Λ-Ήρεμα, καλέ, θα μου απορρυθμίσεις τον παραγωγικό ιστό!

Σ-Κάτσε, σου λέω, να σου κάνω άρση του καμποτάζ!

Λ-Σιγά, καλέ! Θα μου διαλύσεις τις εργασιακές σχέσεις...

Σ-Μη μου λες σιγά! Όταν έρχεται η ανάπτυξη, κούκλα μου, δεν την κρατάει τίποτα!

Λ-Μετά από τόσο καιρό ύφεση, ρε μωρό μου,  θέλει και λίγο ρέγουλα…

Σ-Ελάφρυνέ μου, μωρή,  τα κόκκινα δάνεια, μη σου κουρέψω τις καταθέσεις!

Λ-Μη μου αγχώνεσαι! Άμα φτάσεις βαθιά, θα βρεις πετρέλαια!

Σ-Δεν είναι ώρα τώρα να συζητήσουμε σε ποιον ανήκει η ΑΟΖ σου…

Λ-Μην αργείς καλέ μου, γιατί «θα ‘ρθουν οι Ρώσοι» και μετά να δω τι θα κάνεις…

Σ-Ρε κάτσε κάτω μη σου σκίσω τα μνημόνια!

Λ-Έτσι μ’ αρέσει: να ‘σαι άγριος! Πού θα βρεις όμως τα λεφτά;

Σ-Θα σου κάνω επενδυτικό σοκ! Θα σου ισοσκελίσω το έλλειμμα!

Λ-Και τι θα τρώω, Σταύρο μου;

Σ-Θα σου κάνω ένα δωρεάν συσσίτιο μόνο για Έλληνες, να γλείφεις τα δάχτυλά σου!
(ο Σταύρος πείθει τη Λίτσα και προχωρούν γοργά και δυνατά οι προσπάθειες για συγκρότηση κυβέρνησης συνεργασίας, ενώ λίγα λεπτά αργότερα "πληθαίνουν οι φωνές" που μιλούν πλέον για έξοδο στις αγορές)

Λ-ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ, μωρό μου! Βλέπω φως στην άκρη του τούνελ! Λίγο ακόμα και βγαίνω απ’ την κρίση!

Σ-Έλα αστέρι μου, κράτα γερά κι έρχεται και το κοινωνικό μέρισμα!

Λ-ΝΑΙ, ΝΑΙ! Διαφύλαξέ μου τη σταθερότητα τώρα!

Σ-Success story, κούκλα μου! Κρατάω σταθερό ρυθμό ανάπτυξης!

Λ-Οι θυσίες πιάνουν τόπο, μωρό μου! ΝΑΙΙΙ!!!
(τσαφφφ! ανάβουν τσιγάρα, ενώ η ικανοποίηση είναι έκδηλη στα πρόσωπα των δύο τηλεθεατών-εραστών)

Σ-Εντάξει, μωρό μου; Βγήκες απ’ την κρίση;

Λ-Αχ, ναι! Ποτάμι, μάτια μου! Ποτάμι...
Σ-Είδες; Στο λεγα εγώ, το λέγαν κι οι ειδήσεις: Το Ποτάμι θα μας βγάλει απ’ την κρίση…
Λ-Ναι σε όλα, Σταύρο μου! Ναι σε όλα!

******
Αυτή ήταν η συμμετοχή μου (με τίτλο "Το ποτάμι") στο διαγωνισμό "Το γέλιο βγήκε απ'τον Παράδεισο" που διοργάνωσε στο blog της η εξαιρετική φίλη Αριστέα.
Να σας αφιερώσω κι ένα τραγουδάκι, λόγω των ημερών:

 Ανέβηκα εις την Ελιά!

 (ρυθμός και μελωδία από "Ανέβηκα στην πιπεριά")

Ανέβηκα εις την Ελιά, πρασινομάτα και γλυκιά
Και μου λέει ο Βενιζέλος, "βάζω στα μνημόνια τέλος"!

Πάλι όνομα άλλαξε και τα νεύρα μου τάραζε
Και μου λέει, "μη φοβάσαι! ριξ' την ψήφο σου και σκάσε"!

Του 'πα "δε θέλω δεξιά, ούτε Αντώνη Σαμαρά!"
και μου λέει "παρακάτω, απ' το Σαμαρά πιο κάτω"...

 Χαράτσια δε θέλω ξανά, ούτε και Γερμαναρά
να μου λέει τι να κάνω! Πόση υπομονή να κάνω;

Μου λέει "όλα αλλάξανε, δεν είμαι ίδιος, ψάξε με!
πάει το κακό '80, τώρα πια είμαστε τσόντα!"

Σκύβω -κι ο μάυρος τι να δω;- Μπόμπολα και λίγο ΔΟΛ!
Και μου ήρθε κι από πίσω, ένα πράμα Ποταμίσιο!

Ήτανε και κατηφόρα, έβαλε και λίγη φόρα
σταθερότητα κρατούσε και το δάχτυλο κουνούσε!

Τι έχεις γιε μου και βογγάς; Δε σ' αρέσει ο Σαμαράς;
Μέγας πόνος μ' έχει πιάσει! Μα μεθαύριο θα περάσει...

Μαζεστίξ από τοίχο-τοίχο... 

http://greki-gr.blogspot.gr/2014/05/blog-post_4197.html#more






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου