Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Λαζόπουλος: Δεν βουτάω σε βρόμικα ποτάμια. Δεν με πείθουν τα σακίδια



Χείμαρρος σε συνέντευξή του ο Λάκης Λαζόπουλος, εξαπολύοντας σκληρή επίθεση κατά του Σταύρου Θεοδωράκη.
Επισημαίνοντας πως ζούμε σε μια πολύ αυταρχική και αδίστακτη εποχή, σε συνέντευξή του στη Real News υπογραμμίζει πως έχουμε τη δικτατορία του αφανούς.

"Δεν έχεις δουλειά, αλλά δεν φταίει κανείς και όλοι θέλουν να σε σώσουν, και από πάνω έχουμε και πρωτογενές πλεόνασμα. Έχουμε πρωτογενές χρεόνασμα".
Σε ό,τι αφορά τον Σταύρο Θεοδωράκη, δίνει συνέχεια στην κόντρα που έχει ξεσπάσει ανάμεσά τους.
"Προς το παρόν, παρακολουθώ κι εγώ με πόση υστερία τον έχουν αγκαλιάσει τα μέσα της διαπλοκής. Πώς του παραχωρούν ώρες επί ωρών να μιλάει χωρίς κανένα εκλογικό αποτέλεσμα, αλλά με βάση τις καθοδηγούμενες δημοσκοπήσεις.
Αναφέρεται και σ' εμένα δημόσια. Δικαίωμά του ασφαλώς, απλά να αναφέρω πως ούτε ένα κανάλι δεν με πήρε αν θέλω να απαντήσω κάτι ρε αδερφέ.
Έτσι, για της δημοκρατίας τα προσχήματα. Ούτε καν το δελτίο ειδήσεων του σταθμού όπου εργάζομαι. Τι να πω... Ξέρουν, βέβαια, ότι δεν απαντάω. Ίσως γι' αυτό.
Εμένα ένας άνθρωπος που δεν έχει προσέξει ποιοι κυβερνούσαν τριάντα πέντε χρόνια και τρέχει με ένα σακίδιο στον ώμο για να τους στηρίξει, λόγω του ότι οδηγούν τον Βενιζέλο στην έξοδο, δεν μου λέει τίποτα.
Από τον τρόπο που τον στηρίζει η διαπλοκή πρέπει να καταλάβει η κοινωνία τον ρόλο του. Ο ίδιος τα λέει. Έρχονται λέει κάποιοι του ΣΥΡΙΖΑ στις συγκεντρώσεις μου και μου κάνουν στημένες ερωτήσεις.
Είναι τυχαίο ότι ούτε του ΠΑΣΟΚ ούτε της Νέας Δημοκρατίας δεν έχουν κάποια αντίρρηση σε όσα λέει; Δεν βλέπει ότι το σύστημα δεν έχει θυμώσει με την παρουσία του;
Αντιθέτως, προσέφερε ύπνον ελαφρύ στους αγκομαχούντες της διαπλοκής. Τα σακίδια και τα πενιχρά οικονομικά μέσα δεν με πείθουν εμένα.
Ξέρεις είμαι από τη Λάρισα, μεγάλωσα στν Πηνειό, δίπλα σε ποτάμι. Όταν είναι καθαρά τα νερά, χωρίς ρουφήχτρες, βουτάω.
Όταν όμως είναι βρόμικα, κάθομαι στην όχθη και τ' αφήνω να περάσουν. Αυτά όσον αφορά τον πολιτικό του ρόλο, σαν δημοσιογράφο τον εκτιμώ.


Πηγή: Real News

http://news247.gr/eidiseis/lazopoylos_den_voytaw_se_vromika_potamia_den_me_peithoyn_ta_sakidia.2757888.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου