Για την ενότητα της Αριστεράς...Για μια πολυκεντρική Αριστερά...Για την ενότητα στη βάση

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Μικρός απολογισμός: Μετράω τους φίλους μου



<<Υπάρχουν τρεις κατηγορίες ανθρώπων που πηγαίνουν στους ολυμπιακούς αγώνες : αυτοί που πάνε για το θεαθήναι, αυτοί που πάνε για να εμπορευθούν και αυτοί που πάνε να αγωνιστούν>>. Η δράση μου, στο χώρο της δουλειάς μας, μου επιτρέπει να πω πως ανήκω στη τρίτη κατηγορία.
Όταν μετά από 20 και πλέον χρόνια ανακατεύτηκα για πρώτη φορά με το σωματείο, σας είπαν: Αυτή, το κάνει γιατί δεν έγινε διευθύντρια. Διαψεύστηκαν οικτρά! Μετά την αποχώρηση του κυρίου Οικονομόπουλου έγινα Δ/ντρια, αλλά έφυγα, δεν παρέμεινα. Τότε σας είπαν: Φεύγει, πάει στη Bουλή γιατί τα λεφτά είναι περισσότερα. Ψέματα, γι άλλη μία φορά! Τα χρήματα που παίρνω σαν αποσπασμένη στη Bουλή (γιατί, συνάδελφοι, παραμένω υπάλληλος του ΕΔΣΝΑ) είναι 250 ευρώ λιγότερα από ότι αν παρέμενα στον ΕΔΣΝΑ. ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ!
Όσοι με κατηγορούν (οι περισσότεροι ανήκουν στη 2η κατηγορία, σε αυτούς που πάνε στους αγώνες για να εμπορευθούν) στο βάθος του μυαλού τους απορούν γιατί ξύπνησα μετά από 20 χρόνια νάρκης, απορούν για τα κίνητρα μου. Έχω απαντήσει ευθέως: Κατέβηκα στο στίβο του συνδικαλισμού για να εκφράσω την αντίθεση μου στο μνημόνιο και τη κατοχή. Καταστρέφουν τη χώρα μας, το λαό μας, τον τρόπο ζωής μας και το κυριότερο το μέλλον των παιδιών μας. Έως εδώ !!
Αρνούμαι να τους παρακολουθώ να συνεχίζουν ανενόχλητοι τη λεηλασία πάνω στο πτώμα της κοινωνίας!
Η δράση μου όλο το προηγούμενο διάστημα είχε τρεις άξονες:Πρώτος άξονας ήταν η ηθική μου υπόσταση, το ψωμί μας και το ψωμί των παιδιών μας με όρους αξιοπρέπειας. Δεύτερος άξονας ήταν η αλληλεγγύη μου προς τους συναδέλφους. Δεν «έπαιξα» με κανένα ζήτημα όπου θίγεται συνάδελφος, ακόμη και «για τους αντιπάλους». Αυτό, ενώ πολλοί από εσάς γνωρίζετε πως θα μπορούσα και μπορώ να το κάνω. Η ανθρωποφαγία ήταν έξω από τον αξιακό μου κώδικα. Και τρίτος άξονας ήταν για μένα η προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος.
Για αυτές μου τις επιλογές συκοφαντήθηκα, υβρίστηκα, κυνηγήθηκα. Και μαζί με μένα οι συναγωνιστές και οι φίλοι της Α.ΕΝ.Κ. Τα συμφέροντα και οι μαύρες τρύπες του παρελθόντος είναι τεράστια. Το μπλοκ  του εργοδοτικού συνδικαλισμού στον ΕΔΣΝΑ, με την ευγενή  χορηγία των k.k. Σγουρού, Χιωτάκη και Μαστοράκου και με την ύποπτη ουδετερότητα των δυνάμεων του ΠΑΜΕ, συσπειρώθηκαν εναντίον μας.
Το ηθικό δίλημμα για τα φαινόμενα του εκμαυλισμού συνειδήσεων, της τρομοκρατίας και των διώξεων που εκδηλώνονται στην υπηρεσία, το έχουν πρώτα πρώτα όσοι κατεβαίνουν υποψήφιοι με τον Γ. Ζαχαρόπουλο και μετά οι ψηφοφόροι τους.
Θα μπορούσα να σας αναλύσω ακόμη και τη δίωξη του συζύγου μου που παραμένει απλήρωτος από τον περασμένο Οκτώβρη, δεν το κάνω. Εγώ απλά θα μετρήσω τους φίλους μου.
Δύο χρόνια συνάδελφοι σας μιλούσα για τους κινδύνους που απειλούν τον ΕΔΣΝΑ και την δουλειά μας. Κίνδυνοι που γίνονται πιο ορατοί σήμερα. Δεν θα σας μιλήσω ούτε γι αυτούς.
Μια μέρα πριν τις εκλογές δεν θα πω για τις ΣΔΙΤ, τις μονάδες και το ΠΕΣΔΑ. Ούτε για το ρόλο του επιστημονικού προσωπικού του συνδέσμου. Ότι ήταν να ειπωθεί έχει ειπωθεί.
Στέκομαι μόνο στην ανθρωποφαγία που επιβάλλουν!
Θα τους αφήσετε; Εσείς  έχετε την ευθύνη. 
Εγώ την Πέμπτη θα μετράω τους φίλους μου!


Γεωργία Ασημακοπούλου, 29/5/2013

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ    ψήφος ΕΥΘΥΝΗΣ ψήφος ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου